Vergadering : Gezamenlijke commissievergadering Omgeving en Economie / Sociaal Domein en Bestuur, 11 september 2018 19:30:00
Algemene vergader informatie
Opties bij deze vergadering
Agenda
Hoofdvergadering
-
Vergaderstukken
-
Het college en de leden van het college krijgen de gelegenheid kort het woord te voeren om te kunnen voldoen aan hun actieve informatieplicht.
-
Tijdens de rondvraag mag iedere fractie over maximaal twee onderwerpen vragen stellen. Per onderwerp mogen maximaal drie vragen worden gesteld. Het onderwerp en de daarbij te stellen vragen dienen uiterlijk 10 uur voor aanvang van de vergadering bij de griffier te worden gemeld.
-
Gerrit Jan Meppelink, omgevingsmanager ontwikkelopgave Natura 2000 provincie Overijssel en Debbie Kluin projectleider Natura 2000 gemeente Dinkelland, geven een algemene presentative over Natura 2000 en de stand van zaken en planning van alle zes Natura 2000 gebieden binnen de gemeente Dinkelland.
Vergaderstukken
-
Vanuit de raad is verzocht dit document te bespreken tijdens een raadscommissie.
-
In de afgelopen maanden is er een aanbesteding geweest voor de levering, onderhoud en reparaties van Wmo hulpmiddelen (bijvoorbeeld rolstoelen, scootermobielen, douchestoelen en tilliften) in de gemeente Dinkelland. Het college van de gemeente Dinkelland heeft hierbij besloten over te stappen van de huidige koopconstructie naar een huurconstructie. Het nieuwe contract zal ingaan per 1 januari 2019.
11 september willen wij de raadscommissie verder informeren over deze wijziging en de gevolgen hiervan voor de inwoners en de gemeente.Vergaderstukken
Download media
Download de volledige audio van deze vergadering