Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Commissie Sociaal Domein & Bestuur, 16 juni 2020 19:30:00

Algemene vergader informatie

Openbare commissievergadering verplaatst van 15 juni naar 17 juni

Op 16 juni om 19.30uur vindt er in het gemeentehuis een openbare vergadering plaats van de Raadscommissie Sociaal Domein en Bestuur.

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het oplossen van een technische storing waardoor de openbare vergaderingen niet live via internet kunnen worden uitgezonden. Er wordt vanuit gegaan dat de technische problemen tijdig zijn opgelost en dat  de hierboven aangekondigde commissievergaderingen, zoals dat gebruikelijk is,  live zullen worden uitgezonden. Mocht dit onverhoopt toch niet tijdig lukken dan zijn belangstellenden welkom in het gemeentehuis om live aanwezig te zijn bij de genoemde vergaderingen. Daarbij zullen wel de coronamaatregelen en -aanwijzingen worden toegepast zoals die momenteel in het gemeentehuis gelden.

Datum:
16 jun. 2020, 19:30